سفارش تبلیغ
صبا ویژن


فانوس

قرائتی

 
رییس ستاد اقامه نماز کشور، به بانوان بدحجاب توصیه کرد: همان طور که دوست ندارید زنان دیگر ولو یک درصد هم دل شوهرانتان را بربایند، شما هم با حجاب مناسب خود، مانع از دلربایی از شوهران زنان دیگر شوید.

 

حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، شب گذشته طی سخنانی در جشن «هلهله فرشته ها» که به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا(س) در حسینیه شهدا برگزار شد، اظهار داشت: بنده وقتی به دانشگاه ها و جاهای دیگر برای سخنرانی می روم به دختران و زنان می گویم شما که نمی خواهید یک درصد هم زنان دیگر ، دل شوهرانتان را ببرند، خودتان نیز آرایش کرده و بدحجاب در جامعه حاضر نشوید.وی همچنین با اشاره به آیات قرآن به تبیین و بررسی مشکلات فراروی ازدواج جوانان پرداخت و گفت: برخی این طور فکر می کنند که مشکلات مالی ، دلیل اصلی تاخیر در ازدواج است و حال آن که بخشی از مشکل این مساله است و همه اش این نیست.

 

این مفسر قرآن در ادامه به داستان ازدواج حضرت موسی(ع) با دختر حضرت شعیب (ع) اشاره کرد و افزود: این داستان که در قرآن نیز به آن اشاره شده دارای نکات بسیار مهمی است که از آن جمله گیرندادن به داماد در بحث خواستگاری است.

به گزارش سایت پاتوق98: وی یادآور شد: بی شک بسیاری از مشکلات ازدواج جوانان با تمسک به آیات نورانی قرآن کریم و معارف غنی اهل بیت (ع) و نیز ارائه سبک زندگی اسلامی قابل حل شدن است.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه والای خانواده و ازدواج در اسلام ابراز داشت: بر اساس آیات قرآن مجید، رابطه پیامبر اکرم‌(ص) با مردم رحمت و رابطه مردم با پیامبر اکرم‌(ص) مودت است و در همین قرآن آمده که رابطه زن و شوهر با یکدیگر باید بر اساس مودت و رحمت باشد.

وی همچنین با اشاره به این که یکی از دلایل دور شدن از حلال خدا ، انجام محرمات است، خاطرنشان کرد: این که گاهی ازدواج های جوان ها به تاخیر می افتد یکی از دلایلش به خاطر طرح دوستی و رفاقت ریختن جوان ها با دختران نامحرم است و حال آن که اگر بر اساس نگاه اسلامی رفتار کنند ، بسیاری از تنگناها و مشکلات حل می شود.


دوشنبه 91/12/7 | 9:51 عصر | سمیرا حسنی | نظرات () |

ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من! من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین!


پسر در حال دویدن…
زااااارت (صدای زمین خوردن)
رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ “صدای پس گردنی”)
یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!
.
.
.
.
.
دختر در حال راه رفتن…
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)
رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای…
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین!!

دوشنبه 91/12/7 | 9:47 عصر | سمیرا حسنی | نظرات () |

 

دانشجوی تهران شمال :

نکته : وقتی می خونید این قسمتو سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشه:

بی ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادی . منو ترسوندی بی …تلفظ : بی ششووور ( امیدوارم ولنتاین کچل شی . بد بد بد)

 

دانشجوی دانشگاه تهران :

وطن فروش مزدور , لیبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری با اون کاندید از خودت نفهم تر , فاشیست تند رو

(توجه داشته باشید کهموضوع دعوا سیاسی بوده)

 

دانشجوی پزشکی :

در دیکشنری این بروبچ کلمه ی فحش تعریف نشدست

 

دانشجوی هنر :

من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی .

وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتورهمدیگه رو می کشن .

 

دانشجوی الهیات :

یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم …. *

*: این آخری که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود

 

دانشجوی تربیت بدنی:

به من گفتی … , … خودتی و جد و آبادت

به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه

 

دانشجوی زبان خارجی :

هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن

 

دانشجوی حقوق :

تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و مادرتو به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .

راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو


دوشنبه 91/12/7 | 9:41 عصر | سمیرا حسنی | نظرات () |

www . night Skin . ir