فانوس
خدایا خیلی دلم گرفته خییییییییییییلی چرا ما رو اسیر زمین کردی مگه ما چه گناهی کردیم اصلا مگه باید ترو خشک به پای هم بسوزن چرا ما رو از بهشتت روندی خدایا من هیچییه تو رو ندارم نه صبرت و نه علمت به اون کاری که می کنی من در حد خودم می فهمم همیشه تو ذهنمی ولی ببین آدم اگه کسی رو دوست داشته باشه باهاش این کارارو نمی کنه از من اندازه ی خودم بخواه له شدم از دست کارای زمونه و آدمات من گم شدم خدا خستم توان ندارم دیگه بسسسسسسسسسسه خیلی وقتها لبه پرتگاه دستم رو گرفتی ولی دل زخم خورده ی من روزهایی رو که با تلخی سپری کردم رو فراموش نمی کنه دوست ندارم اونها رو به زبون بیارم هنوز در موردشون نگفته اشک از چشام سرازیر شد میدونی من می خوام برگه ی امتحانه زندگیم رو پس بدم میشه اگه یه وقتی بهت گفتم آمادگی این رو دارم که امتحان بدم الان می بینم امتحان رو خیلی سخت دادی و من توان این امتحان رو ندارم ولی می دونم که تنبل نبودم هر کاری کردم نتونستم مجازاته تو برای برگه ی خالی یا خط خورده چیه شنیدم که جهنمه کاش سنگ بودم هیچ وقت فکر نمی کردم آرزوم این باشه. ش حالت جنینی چوب گرد آرزومند سرباز آزاد و رها ستاره دریایی البته گونه های مختلف دیگری از خوابیدن نیز وجود دارد که در این مطالعه بر روی آنها آزمایش نشده است. او معتقد است زمانیکه شکم آزاد باشد ، افراد راحت می توانند تنفس کنند و اعما و احشا در آرامش کامل قرار می گیرند؛ اما اگر وزن بدن بر روی شکم قرار بگیرد ، آنوقت میزان اکسیژن دریافتی تحلیل رفته و فشار بیشتری به شکم وارد می شود که این امر موجب خور خور می شود. البته ممکن است افرادی که در این حالات می خوابند تا صح از خواب بیدار نشوند ، اما از ساعات خواب خود بهره کافی نبرده و انرژی زیادی دریافت نمی کنند. همچنین تحقیقات او گویای این مطلب هستند که کمتر اتفاق می افتد تا افراد حالت های خوابیدن خود را تغییر دهند و در این میان تنها 5% بودند که اظهار می داشتند هر شب حالت های خوابیدن خود را تغییر می دهند. میدانیم که انرژی ازبین نمی رود و از صورتی به صورت دیگر تبدیل می شود.این مطلب در مورد حروف هم صادق است....هر حرفی که از زبان ما خارج می شود تاثیر خاص خود را در کائنات بجای می گذارد...اگر کلماتی که بکار می بریم مثبت باشد تاثیر مثبتی در محیط بجای می گذارد واگر هم منفی باشد اثر خودرا بجای می گذارد....
فضیلت دعای معراج دعایی است که شان آن بسیاربزرگ است و خیلی عظیم می باشد.راوی حضرت علی از نبی اکرم:وقتی به آسمان رفتم در شب معراج هفتاد هزار حجاب را طی کردم تا رسیدم به حجاب قدرت در آن نوشته شده این دعا با نور جبرئیل عرض کرد:یا محمد ای دعا را برای کسی غیر از مومنین از امت خودت تعلیم ندهی چون که هر که این دعا را بخواند در های آسمان بر روی ایشان باز می شود و خداوند نظر رحمتش را شامل آن شخص می کند که هم و غم او را برطرف می کند و هر گرفتاری که دارد خدا بر طرف سازد و...
متن دعای معراج
بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَ صَلِّ عَلی? مُحَمَّد وَ آل مَُحَمّد یا سَیِّدُ یا سَنَدُ یا صَمَدُ یا مَن لََََهُ المُستَنَدُ اِجعَل لی فَرَجَاً وَ مَخرَجَاً مِمِّا انَا فیهِ وَاَکفِنی فیهِ وَ اَعُوذُ بِکَ بِسمِ الله التّاماتِ یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ یا رَحمانُ یا رَحمانُ یا رَحمانُ یا رَحیمُ یا رَحیمُ یا رَحیمُ یا خالِقُ یا رازِقُ یا بارِیُ یا اَوَّلُ یا اخِرُ یا ظاهِرُ یا باطِنُ یا مالِکُ یا قادِرُ یا واهِبُ یا وهّابُ یا تَوّابُ یا حَکیمُ یا سَمیعُ یا بَصیرُ یا غَفَورُ یا رَحیمُ یا غافِرُ یا شَکُورُ یا عالِمُ یا عادِلُ یا کریمُ یا رَحیمُ(یا حَلیم) یا وَدودُ یا غَفورُ یا رَئوفُ یا وِترُ یا مُغیثُ یا مُجیبُ یا َحبیبُ یا مُنیبُ یا رَقیبُ یا مُعیدُ یا حافِظُ یا قابضُ یا حَیُّ یا مالِکُ یا باعِثُ یا وارِثُ یا رَحیمُ (یا راحِمُ) یا فاتِحُ یا فارِجُ یا فاخِرُ یا مُعِزُّ یا مُذِلُّ یا مُعینُ یا مُبینُ یا جَلیلُ یا جَمیلُ یا کفیلُ یا وَکیلُ یا دَلیلُ یا حَیُّ یا قَیُّوم یا جَبّارُ یا غَفّارُ یا حَنّانّ یا مَنّانُ یا دَیّانُ یا غُفرانُ یا بُرهانُ یا سُبحانُ یا مُستعانُ یا سُلطانُ یا اَمینُ یا مُومِنُ یا مُتَکَبِّرُ یا شَکُورُ یا عَزیزُ یا عَلِیُّ یا وَفِیُّ یا زَکِیُّ یا قوِیُّ یا غَنِیُّ یا مُحِقُّ یا مُعطی یا اخِرُ یا اَحسَنَ الخالِقینَ یا خَیرَ الرّازِقینَ یا خَیرَ الغافِرینَ یا خَیرَ المُحسِنینَ یا خَیرَ النّاصِرینَ یا اَرحَمَ الرَّاحِمینَ یا نُورَ السَماواتِ و الاَرضِ یا هادِیَ المُضِلّینَ یا دَلیلَ المُتحَیِّرینَ یا خالِقَ کُلَّ شَیءٍ یا فاطِرَ السَماواتِ وَ الاَرض ِ یا هادِیَ المُظِلّینَ یا مُفتِحَ الابوابِ یا مُسَبِّبَ الاَسبابِ یا رَفیعِ الدَّرَجاتِ یا مُجیبَ الدَّعَواتِ یا وَلِیَّ الحَسَناتِ یا غافِرَ الخَطیئاتِ یا مُحیِیَ الاَمواتِ یا ضاعِفَ الحِسَناتِ یا دافِعَ البَلیّاتِ اَللّهُمَ احفظ صاحِبَ هذا الدُّعا مِن الطاعُونِ و الزَّلزَّلَةِ و الفُجاَةِ و الوَبا وَ مِن شرِّ السُّلطانِ الجابرِوَ شرِّ العَینِ السُّوءِ وَ مِن شرِّ الاَ عداءِ وَمِن شرِّ الجِنَّ وَ الاِ نسِ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلاًّهُوَ الحَیُّ القیُّومُ بحَقِّ کهیعص وَ بحَقِّ حمعسق وَ بحَقِّ مُحَمَّدِ المُصطفی وَ بحَقِّ عَلِیٍّ المُرتضی وَ الاَ ئِمَةِ الهُدی وَ بحَقِّ اللِّوحِ وَ القلم وَ الکُرسِیِّ وَ العَرشِ وَ بحَقِّ فسَیَکفیکهُمُ اللهُ وَ هُو السَّمیعُ العَلیمُ اَللّهُمَ اَحفظ صاحِبَ هذا الدُّعاءِ مِن شرِّ کُلِّ ذِی شرِّ وَ مِن شرِّ طارِقِ الَّیلِ وَ النَّهارِ وَ مَِن شرِّ والِدٍ وَ ما وَلد وَ مِن شرِّ ما یَلِجُ فِی الاَرضِ وَ ما یَخرُجُ مِنها وَ هُو الغَفُورُ الرَّحیمُ اَللّهُمَ اَحفظ صاحِبَ هذا الدُّعاء مِن شرِّ الاَعدَاءِ وَ مِن شَرِّ جَمیعِ المِحنهِ و الدَاء وَ مِن شرِّ النَفَّاثَاتِ فِی العُقدِ وَ مِن شرِّ حاسِدٍ اِذا حَسَد یا رَبِّ بعِزِّ عِزَِّتِکَ وَ القهرِ بلطفِکَ وَ الرَّحمَة رَحمَتِکَ یا وَاهِبَ العَطایا یا دافِعَ البَلا یا یا غافِرَ الخَطایا یا سَتارَ العیُوُبِ یا نُور الغُیُوبِ یا نُور القلُوبِ یا حَبیبَ القلُوبِ یا قاضِیَ الحاجاتِ یا رَحمانِ الدُّنیا وَ الا خِرَةِ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ بحَقِّ اِلَی اللهِ تصیرُ الاُمُوُر اَللّهُمَ اَستودِعُکَ نَفسی وَ روحی وَ مالی وَ اَولادی وَجَمیعَ ما اَنعَمتَ عَلیَّ فِی الدّینِ وَ الدُنیا وَ الا خِرَة ِاِنَّهُ لا یُضیعُ صانیکَ یَصُونُکَ وَ مَحفُوظُکَ وَ مَامُولُکَ وَلا یُجیرُنی اَحَدٌ مِنکَ وَلنْ اَجدَ مِن دُونِهِ مَلتحِداً اَللّهُمَ رَبَّنا ?اتِنا فِی الدُّنیا حَسَنَة وَ فِی الا خِرَةِ حَسَنَة وَ قِن?ا عَذ?ابَ النّار وَ عَذابَ القَبرِ برَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی? مُحَمَّدِ وَ الِهِ اَجْمَعینَ الطّاهِرینَ وَ الاَ ئِمَة المَعْصُومینَ وَ سَلَّم تسْلیماً کثیراً کثیراً . اَللّهُمَ صَلِّ عَلی? مُحَمَّد وَ آل مُححَمّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
کسانى که خطى نامرتب دارند امام صادق (ع) : بر شما باد به دعا مردن بعد از نمازها چه اینکه چنین دعایی مستجاب است. زامان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی دوز یولوندان آزان آغلاتدی منی گوردوم حسرتدی همالر سوموگه ایشله ییر شاخدا سوموکدن ایلیگه دوزوموزده اییلیر ایری لیگه قالدی قانماز قانان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی تک صبیر گلدی دئدیم ایش دوزه لر قار گئدر، بوز ارییر یازدا گلر نه بیلیم یازدا بوران باغری ده لر یوخاچیخمیش گومان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی دئدیلر بیر گون اولار ساز حالیمیز قیتدیق اولسا واریمیز یاغ بالیمیز ایندی کی اون تک اولوب ساققالیمیز بو یالان سوز یامان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی ظن ائدیردیم آغیر اولسا یارالار یارالار آغریسین آنجاق یار آلار نه بیلیدیم اوره گی یار یارالار بیلمه مز لیکدی، قان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی اره لر توشدو که جنگل جانینا تولکی لر تور توخودو اصلانینا طرلانی اووچی باتیر جاق قانینا اوخدان آرتیق کامان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی اری مز قالدی بیینده بوزوموز گویده سایریشمادی بخت اولدوزوموز نه قویون قالدی نه املیک قوزوموز قوردا بنذر چوبان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی من دئدیم باغلاسا یادلار قولومو دایاقیم وار قورییا ساغ سولومو قوپدی بیر چن که ایتیردیم یولومو داغا باخدیم دومان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی وای بیزه اولدی پوزولماز یازیمیز مضراب اود توتدی قیریلدی سازیمیز قالدی قیشلانمادا عاصم یازیمیز یازی گول سوز یازان آغلاتدی منی آغلامازدیم زامان آغلاتدی منی استاد عاصم اردبیلی /./././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././././ وفا سیز دهریدیر (عاصم) وفا سیزدان وفا اومما خزان تاراج ائدن گلزاردن، روح صفا اومما کئچین دردیله، ناکس دن شفا اومما، دوا اومما کی ذلت عشقی دانماق دور حسینون جان نثاریندن.... بار الها سن بیزه وئر بو شیاطین دن نجات انسانین نسلین کسیب، وئر انسه بو جین دن نجات بیزدن آنجاق بیر قالیرسا، شیطان آرتیب مین دوغوب هانسی رؤیا ده گؤروم من، بیر تاپا مین دن نجات بئش مین ایلدیر بو سلاطینه گرفتار اولموشوق دین ده گلدی، تاپمادیق بیز بو سلاطین دن نجات بیر یالانچی دین ده اولموش شیطانین بیر مهره سی دوغرو بیر دین وئر بیزه وئر بو یالان دین دن نجات هر دعا شیطان ائدیر، دنیا اونا آمین دئییر قوی دعا قالسین، بیزه سن وئر بو آمین دن نجات ارسینی تندیرلرین گوودوشلاریندا اویناییر کیمدی بو گودوشلارا وئرسین بو ارسیندن نجات یا کرم قیل، کینلی شیطانین الیندن آل بیزی یا کی شیطانین اؤزون وئر بیرجه بو کین دن نجات اؤلدورور خلقی، سورا ختمین توتوب یاسین اوخور بار الها خلقه وئر بو حوققا یاسین دن نجات دینه قارشی(بابکی- افشینی) بیر دکان ائدیب بارالها دینه، بو بابکدن، افشین دن نجات (ویس و رامین) تک بیزی رسوای خاص و عام ائدیب ویس ده اولساق، بیزه یارب بو رامین دن نجات شوروی دن ده نجات اومدوق کی بیر خیر اولمادی اولماسا چای صاندیغیندا قوی گله چین دن نجات من تویوق تک، اؤزنینیمده دوستاغام ایللر بویی بیر خوروز یوللا تاپام من بلکه بو نیندن نجات «شهریارین» دا عزیزیم بیر توتارلی آهی وار دشمنی اهریمن اولسون، تاپماز آهین دن نجات استاد شهریار هر که منظور خود غیر از خدا می طلبد او گدایی است که حاجت ز گدا می طلبد
افرادی که خودشان را خم کرده و مانند دوران جنینی به خواب می روند افرادی هستند که از بیرون سر سخت اما قلباً انسان های ملایمی بوده و دارای روح بسیار لطیفی میباشند. شاید در نگاه اول از کسی که او را به تازگی ملاقات کرده اند ، خجالت بکشند اما دیری نخواهد گذشت که خجالتشان می ریزد و آرام می شوند. این مورد یکی از شایع ترین حالات خوابیدن است. در تحقیقی که انجام شد 41% از 1000 نفری که تحت آزمایش بودند به این حالت می خوابیدند. خانم ها دو برابر بیشتر از آقایون به خوابیدن در این حالت گرایش دارند.
خوابیدن به پهلو در حالیکه دست ها پایین در کنار پهلو قرار دارد. این افراد به سرعت با دیگران ارتباط برقرار می کنند و از روابط اجتماعی بالایی برخوردار هستند. به راحتی به غریبه ها اعتماد می کنند و دوست دارند همیشه در جمع های بزرگ شرک کنند. البته این امکان هم وجود دارد که اندکی زودتر از سایرن گول بخورند.
افرادی که به پهلو می خوابند در حالیکه دست هایشان به سمت خارج و جلو است دارای طبع بازی هستند اما در عین حال می توانند شکاک ، غرغرو و عیب جو نیز باشند. در تصمیم گیری قدری تعلل به خرج می دهند اما زمانیکه تصمیم به انجام کاری بگیرند ، هیچ چیز نمی تواند آنها را وادار به تغییر نظرشان کند.
خوابیدن به پشت در حالیکه دست ها به صورت صاف به پهلوها چسبیده باشد. افرادی که به این حالت می خوابند معمولاً ساکت و خوددار هستند. تمایل چندانی به هیاهو و سر و صدا ندارند و برای خود و سایرین مقررات و معیارهای متعددی قائل می شوند.
خوابیدن از جلو در حالیکه دست ها اطراف بالشت باشد و سر به یکی از طرفین چرخیده باشد. معمولاً افراد عجول ، بی پروا ، و کمی گستاخ به این شیوه می خوابند. آنها به سرعت عصبانی می شوند ، به شدت آسیب پذیر هستند و انتقاد و قرار گرفتن در شرایط سخت را دوست نمی دارند.
خوابیدن بر روی پشت در حالیکه دست ها در اطراف بالشت قرار دارد. این افراد به عنوان بهترین دوست ها برای دیگران به شمار می آیند چرا که به خوبی به حرف های دیگران گوش می دهند و هر موقع که نیاز به کمکشان باشد ، حاضر هستند. آنها معمولاً علاقه ای ندارند که مرکز توجه دیگران باشند.
پروفسور ایدزیکوسکی تاثیر نحوه خوابیدن بر روی سلامتی را نیز مورد مطالعه قرار داده است. او معتقد است که خوابیدن آزاد و رها برای سیستم گوارشی بسیار مناسب است. این در حالی است که موارد سرباز و ستاره دریایی موجب خور خور کردن شده و خواب خوبی را به همراه ندارند.
نفرین هم از این حالت جدا نیست....شاید شنیده باشید که می گویند زیاد نفرین نکنید که به خودتان بر می گردد...این جمله عین حقیقت است...با این توضیح که کلمات نفرین، بین نفرین کننده و نفرین شونده در رفت و آمد است....اگر شخص نفرین شونده مستحق چنین نفرینی باشد مطمئنا بر او اثر خواهد کرد....ولی اگر مستحق آن نباشد ، اثرات آن نفرین به خود فرد نفرین کننده باز می گرد.
پس بیایید جملات محبت آمیز بکار ببریم و محیط اطراف خودمان را سرشار از انرژی مثبت کنیم...
شاید دیده باشید که می گویند اگر خانه جدیدی خریدید قبل از ورود به آن گیاهی در آن قرار دهید...می بینیم که این گیاه بعد از یک روز پژمرده می شود ...می دانید چرا ؟ چون انرژی منفی محیط را به خود می گیرد...و محیط را برای انرژی های جدید پاکیزه می کند.
احتمالاً در زندگى بسیار فعال هستندو به همین دلیل برایشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهایشان حساب شده و سنجیده نیست. به همین دلیل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غیرقابل پیش بینى هستند. آزادى شخصیتى براى آن ها خیلى مهم است و اهمیت زیادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خیلى احساساتى رفتار کنند
کسانى دست خط مرتب و خوانایى داشته باشند
مى توان این طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسیار کنترل مى کنند و دوست ندارند به راحتى شخصیت خود را لو بدهند. حتى گاهى اوقات برایشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مى کنند.
کسى که خیلى پررنگ مى نویسد و قلم را زیاد فشار مى دهد
احتمالاً علاقه زیادى به مخالفت کردن با دیگران دارد؛ چرا که احساس قدرت و اعتماد به نفس زیادى مى کند و دوست دارد روى دیگران اعمال نفوذ کند و به همین خاطر شخصیت افراد را درست درک نمى کند.
کسانى که خیلى کمرنگ مى نویسند
احتمال این که فردى حساس و دلسوز باشند بسیار زیاداست و موقعیت دیگران را حتى بیشتر از خودشان درک مى کنند و این امکان نیز وجود دارد که قادر به اثبات حرف خودشان نباشند و خیلى راحت ضربه مى خورند و وقتى دیگران از آن ها انتقاد مى کنند خیلى سریع از موضع خودشان عقب نشینى مى کنند.
کسانی که خیلى کند و آهسته مى نویسند
به سرعت قادر به نشان دادن عکس العمل نیست؛ این افراد احتمالاً به زمان بیشترى براى ابراز عقیده خود نیاز دارند. افرادى که آهسته مى نویسند از نظر خلق و خو اغلب اشخاصى ملاحظه کار و محتاط هستند و در نتیجه به زمان بیشترى براى فکر کردن و فهمیدن نیاز دارند و در ابراز احساساتشان هم کند هستند و اغلب دوست دارند هیچ تصمیمى نگیرند تا این که یک تصمیم غلط بگیرند.
کسانی که دست خط تند و شتابزده اى دارند
احتمالاً افرادى کم حوصله هستند و از اتلاف وقت خسته مى شوند و از نظر خلق و خو بسیار لحظه اى هستند.. سریع درک مى کنند و در نشان دادن رفتار و احساساتشان چندان پایدار نیستند و اغلب به دلیل شتابزدگى در تصمیم گیرى دچار لغزش و خطا شده و از این که در آرامش به حرف هاى دوستانشان گوش کنند خسته مى شوند.
کسانی که دست خط ساده اى دارند و خیلى ابتدایى مى نویسند
در روابط با دیگران ترجیحاً واقع گرا و با تدبیر هستید و نمى توانید قبول کنید که گاهى باید با دیگران کنار بیایید و به آن ها توجه کنید و همچنین اطرافیان به ندرت از آن چه درون شما مى گذرد آگاهى پیدا مى کنند.
کسانی که دست خطى زیبا و پررنگ و لعابى دارند
این امکان وجود دارد که گاهى به شدت رسمى برخورد کرده و خیلى مفصل و با علاقه درباره مسایل دلخواهتان حرف بزنند و این احتمال نیز وجود دارد که درخواسته ها و تمایلاتتان پرتوقع و رویایى باشند.
اگر شما خود را داراى دست خط ریزى مى بینید و بسیار کوچک مى نویسید
احتمالاً شما توانایى هاى خود را دست کم مى گیرید و خودتان را از آن چه واقعاً هستید کمتر ارزیابى مى کنید و ممکن است گاهى تنگ نظر و خرده گیر باشید.
اگر درشت مى نویسید
این احتمال وجود دارد که خودتان را زیادى بزرگ و مهم جلوه داده و گاهى بسیار با اعتماد به نفس و از موضع قدرت رفتار مى کنید.
اگر کسى دست خط شکسته اى دارد و حروف را زوایه دار و شکسته مى نویسد
فردى بسیار با اراده مى باشد و در کارهایش حد وسط را قبول ندارد و به همین علت اهل سازش و مصالحه نیست و اغلب به همین خاطر که وسط را دوست ندارد از دیگران خسته مى شود و تصمیمى نمى گیرد چون دوست ندارد راه اشتباه را انتخاب کند.
اگر فردى دست خط ملایم و کشیده اى دارد
آدمى چند بعدى است و مى تواند مشکلاتش را از زوایاى مختلف بررسى و درک کند. برایش تنوع مهم است و گاهى احساس مى کند استعدادهاى زیادى دارد و نمى تواند هیچ کدامشان را به درستى شکوفا کند. ممکن است فردى زود رنج باشد و به ندرت علیه برداشت ها و انتقادات دیگران از خود دفاع کند.
اگر کلمات را در هم و فشرده مى نویسید
احتمالاً شما فرد راحتى نیستید و در جمع خودتان را کنارى مى کشید و مى خواهید کنترل خود را از دست ندهید. از برقرارى رابطه با دیگران خوشتان نمى آید و گاهى دوست ندارید خود را فردى خوش فکر نشان بدهید. اغلب بعد از دیگران ابراز عقیده مى کنید و عقیده خود را مى گویید واین به این علت است که قدرى محتاط هستید.
کسى که کلمات را با فاصله و باز مى نویسد
خیلى راحت با دیگران رابطه برقرار کرده و خیلى ساده و بى تکلف و مستقیماً به دیگران نزدیک مى شود. گاهى به راحتى از کوره درمى رود و با این کار ممکن است به حریم شخصى دیگران تجاوز کند و این به این علت است که او ارزشى به خوددارى کردن و کنترل خود نمى دهد، اما انسانى کوشا و باطراوت است که سریع تصمیم گرفته و با کارهاى خود به دیگران خدمت مى کند .احتمالاً در زندگى بسیار فعال هستندو به همین دلیل برایشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهایشان حساب شده و سنجیده نیست. به همین دلیل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غیرقابل پیش بینى هستند. آزادى شخصیتى براى آن ها خیلى مهم است و اهمیت زیادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خیلى احساساتى رفتار کنند
امام باقر (ع) : همین که شب جمعه فرا رسد خداوند عزوجل می فرماید:آیا دعا کننده ای هست که جوابش دهم.آیا در خواست کننده ای هست که عطا کنم او را.آیا استغفار کننده ای هست که بیامرزم او را.آیا توبه کننده ای هست که توبه اش بپذیرم.
پیامبر اکرم (ص): بهترین وقت دعا سحرگاهان است.
اما صادق (ع): دعا پیش از طلوع و غروب آفتاب سنت و دستوری است واجب و مسلم همراه طلوع و غروب آفتاب.
پیامبر اکرم (ص): به درستی که در شب ساعتی است که هر دعای بنده مستجاب است و آن مابین نیمه شب تا ثلث (سوم) باقیمانده شب.گفتم:شب خاصی است از شب ها یا هر شب.فرمود:هر شب.
امام صادق (ع) : سه وقت است که دعا در آن اوقات مستجاب است. 1- بعد از نماز واجب؛ 2- هنگام آمدن باران؛ 3- هنگام ظاهر شدن آیه و نشانه معجزه ای از طرف خدا برای بندگان خود.
www . night Skin . ir |